Herschi

Procces logo

Het merk “Herschi” verkoopt frisdrank met verschillende fruitige smaken. Hierdoor heb ik geëxpirimenteerd met verschillende manieren waarop ik de verschillende smaken die het merk verkoopt te verwerken in het logo.
Later besloot ik dat het verwerken van alle beschikbare soorten fruit het logo te druk zou maken, ook zou er dan een mogelijkheid zijn dat het logo niet meer toepasselijk zou zijn als het merk meer smaken gaat verkopen.
Hierdoor heb ik besloten om het middelste logo verder uit te werken, omdat dit logo er fris uitziet door de spash in het midden alleen miste ik nog iets fruitigs hierdoor besloot ik om fruit toe te voegen aan het logo.
Herschi animatie
Deze video is gemaakt om te laten zien dat Herschi terug is met een nieuw logo en nieuwe smaken.
(De blikjes in deze video zijn gemaakt door een medestudent)
Animatie procces

Voor de animatie van Herschi heb ik een storyboard gemaakt.
Deze animatie is bedoeld als reclamevideo voor Herschi.
In deze video is het oude logo te zien die vervangen wordt voor het nieuwe logo en worden de nieuwe smaken gepromoot.
